Ik als ICT'er
Onstaan interesse voor ICT
Sinds ik jong was ben altijd onder de indruk geweest van computertechnologie. Alleen heb ik helaas nooit de stap genomen om hiermee wat te doen. In 2010 ben ik begonnen als klantenservice medewerker bij Telfort. In deze functie werk je dagelijks met bepaalde systemen, omdat je te maken heb met hele diverse vragen van klanten. Om klantgericht een oplossing te vinden is het belangrijk om voorkennis te hebben over de processen binnen het bedrijf.
In het jaar 2012 heeft Telfort BV. besloten om te verhuizen van Amsterdam-Zuidoost naar Amsterdam Sloterdijk. Om een goede overgang te kunnen realiseren is het noodzakelijk dat alle systemen juist worden overgezet en geïmplementeerd. Mijn teammanager heeft mij destijds gevraagd om een periode een aantal dagen in de week alle programma’s/systemen te testen. Dit had betrekking op systemen die wij als klantenservice medewerker dagelijks tot onze beschikking moeten hebben om goed te kunnen functioneren.
Toekomst in de ICT.
Hoe mijn toekomst er als ICT ‘er uit zal gaan zien is natuurlijk op dit moment moeilijk te voorspellen. Mijn streven is natuurlijk om in eerste instantie mijn opleiding Business & IT Management af te ronden en mij vanaf het 3 jaar in een bepaald vakgebied te gaan specialiseren. Tevens wil ik na het hebben afgerond van mijn stage een baan binnen het desbetreffende bedrijf weten over te houden. Het uiteindelijk doel is om met de opgedane kennis en ervaring op het juiste moment een eigen onderneming te beginnen. Dit kan je alleen maar realiseren door er 100% voor te gaan.