Wat verwachten wij van onze medewerkers?

Wij verwachten van onze medewerkers dat zij zich inzetten voor de cliënten van HERO met als doel een betere samenleving te bereiken. Het is belangrijk om stevig in de schoenen te staan, en een voorbeeldfunctie te zijn voor de jongeren in HERO. Alles wat zij hen leren, moeten zij zelf ook beheersen. Omdat de jongens met een crimineel verleden vrij agressief kunnen zijn, worden onze medewerkers regelmatig bijgeschoold in omgaan met agressie.

Om samen onze organisatie sterk te houden, hebben wij 10 ‘’gouden regels’’:

  1. Wij zijn trots op onze organisatie
  2. Wij zijn gericht op topprestaties
  3. Wij luisteren naar elkaar en helpen elkaar
  4. Wij trekken ons als managers de belangen van de andere medewerkers aan
  5. Wij zijn kostenbewust
  6. Wij hebben goede collegiale verhoudingen
  7. Wij stellen het belang van onze cliënten voorop
  8. Wij leven de veiligheidsmaatregelen strikt na
  9. Wij staan achter opleidings- en trainingsprogramma’s om ons verder te ontwikkelen
  10. Wij zoeken voortdurend naar verbeteringen in de werkwijze, waarin nieuwe ideeën welkom zijn

Elke medewerker heeft vrijheid om deze regels op zijn of haar manier in te vullen. De regels zijn echter wel van groot belang voor het goed draaien van de organisatie. Wij verwachten dan ook dat elke werknemer zich hier aan houdt.