Meest gestelde vragen

Wie zoek ik?

Ik ben op zoek naar u! Iemand die op zoek is naar een bewuster leven. Tijd en geld wilt besparen om bijvoorbeeld leuke dingen te gaan doen. De natuur een handje vooruit wilt helpen middels uw dagelijkse bezigheden.

Wat kan ik voor u betekenen?

Graag wil ik u in contact brengen met het welzijnsbedrijf. Ik wil u middels dat bedrijf helpen, uw leven een andere wending te geven. U stelt de doelen en ik help u uw doelen te verwezenlijken. Mijn motto is: “Look Good, Feel Better.” En daar ga ik voor.

Waar kan ik aan meer informatie komen?

Voor meer informatie verzoek ik u contact met me op te nemen, middels de gegevens bij “Contact” in het menu. Mocht ik telefonisch onverhoopt niet bereikbaar zijn verzoek ik u om uw naam en telefoonnummer achter te laten. Dan kan ik u altijd terugbellen. U kunt ook gewoon altijd een mailtje sturen, dan krijgt u gegarandeerd reactie.

Wanneer zijn er informatiebijeenkomsten?

Als u op de hoogte gehouden wilt worden van de informatiebijeenkomsten, kunt u uw e-mailadres achterlaten bij de contactgegevens onder “Contact” dan zal ik u per mail op de hoogte houden.

Waarom word er nergens een naam van een bedrijf genoemd?

Deze website is ontwikkeld op basis van de officiële richtlijnen met betrekking tot het internetgebruik, zoals nader is beschreven in het “Appendix blauwe boekje” op pagina’s 19, 22 en 23. Volgens richtlijn 2.c.ii op pagina 23 staat dat er geen naam en/of logo gebruikt mag worden voor lead-genererende advertenties, websites en e-mails.

Hoe kan ik gebruik maken van de producten?

Om ook gebruik te kunnen maken van de producten zult u lid moeten worden. Lid worden brengt voordelen met zich mee, bijvoorbeeld korting als u tijdig besteld. Ik raad u echter eerst aan een afspraak met me te maken. Zodat we samen de detail kunnen doornemen van een lidmaatschap. Of u wilt natuurlijk eerst een demo, dat is geen probleem. Twijfel niet en neem contact op.