Hoe achterremmen veranderen Vectra B.
Dit is hoe ik het deed en im hoop dat het zal worden van hulp aan anderen. Als ik iets verkeerd weergegeven of je hebt een andere kijk op het dan aarzel dan niet om contact met mij en ik zal toevoegen of bewerken.

Ten eerste, de instrumenten lijst.

1. 19mm Socket
2. Breaker Bar (of veel van spier)
4. Schroevendraaiers (1 Flathead, 1 philips)
5. 19mm diep sleutel (bij voorkeur)
6. Een soort van een verwonderlijk bar.
7. Een G-klem (of iets aan de zuiger terug met push)
8. Een set van tang of grepen

Ten tweede, een goede tip is om een kant te doen op een moment. Als u alle achterwielen schijven en remblokken op hetzelfde moment theres een goede kans dat je een pop zuiger uit de remklauwen aan de ene kant als je werkt aan de andere!

Haal de auto op aansluitingen en neem de achterste wielen zodat het lijkt dit. De voorwielen moeten worden chocked als de handrem moet worden OFF.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.

Met het oog om de remklauw uit kijken voor de 19mm bouten op de rug. Dit is waar ik nodig de breker bar, vooral op de bovenste bout. Uw problemen hier zullen zijn de remleiding en de achterkant voorjaar die gaan in de weg. Helaas is dit deel van de rem pijp is metaal dus just cant worden geduwd uit de weg. Zijn abit lastig maar met abit van vaardigheid en geduld kan worden gedaan. Niet de beste beeld op de wereld, maar je kunt de 2 bouten zien net achter de zuiger huisvesting. Je kunt ook gewoon maken uit een zeer roestig metalen pijp buigen rond de onderste bout. Deze pijp stopt u van het krijgen van een soort van een aansluiting op, dus moest ik een diepe 19mm sleutel, ook een gebruik een normale wouldnt het werk doen. Nogmaals, heb je nogal wat macht de bout, ongedaan maken in mijn inspiratie gebruikte ik een aansluiting, maar laat jullie aan uw eigen methoden.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.

Dit is de enige manier waarop ik kon krijgen genoeg kracht om de bovenste bout ongedaan te maken. De voorjaar kreeg in de weg. U kunt zien hoe ver terug de breker bar kwam uit onder de auto. Zodra zijn geweest losser kan ongedaan gemaakt worden met een gewone ratel. Ik heb alleen draai het met een ratel ook, niet de breker bar.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.

En dit is waarom ze op zo strak, zijn ze op met een soort van draad slot lijm, dat is het blauwe spul. Helaas in een situatie als dit het werkelijk doet goed werk van ze te houden bouten op zijn plaats.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.



Zodra de bouten zijn uit je nodig hebt om de remklauw uit de schijf prise. Afhankelijk van hoe veel van een lip uw schijven hebben dit mag niet te rechtdoor, maar een beetje zachte overreding is over het algemeen de sleutel. Ook, dont kracht het te hard of poging om het te ver verplaatsen van de disc. Vergeet niet, in tegenstelling tot de voorste remklauwen, de steigert hebben een metalen pijp die doesnt bocht te veel, maar genoeg voor u de remklauw te verwijderen! Ik gehouden verwonderlijk dat van boven-en onderkant als dit tot het kwam uit. Eenmaal off, de remklauw moet worden rustte op iets, dont laat het bengelen.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.



Vervolgens op de schijf zelf.

U zult merken dat, afgezien van de 5 gaten voor uw wiel bouten, er Ook ik extra gat dat doesnt lijken om iets achter de rug hebben. Draai de schijf dus dit gat is rond de 12 uur stand.

Dan vinden de Philips schroef, nu op ongeveer de 2 uur positie en verwijder deze.

Dit is het ECHT lastig onderdeel en je zal je zeker nodig geduld hier. Als je een fakkel kan schitteren in het gat dat je moet kunnen tot een klein radertje te zien, dit radertje moet worden gedraaid met de vlakke schroevendraaier om de achterrem schoenen uitstappen van de weg. Vergeet niet om deze fase uw handrem moet worden uitgeschakeld. Je moet het zwaartepunt draaien naar beneden los te maken van de schoenen.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.



Dit is lastig en leuk op hetzelfde tijdstip als uw werk volledig blind. De damn disc in de weg. Maar heres een preview van whats beind de schijf en hopelijk geeft je een beter idee van wat je probeert te ultimatly te bereiken.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.



Zelfs na het verwijderen van de schoenen uit de weg, goed meestal goed, je zult waarschijnlijk nog steeds de verwonderlijk balk om de schijf uitstappen. Beste plaats voor de verwonderlijk leggen is tussen de schijf en de metalen beetje waar de 19mm bouten voor de remklauw waren. Vervolgens draait u de schijf, terwijl verwonderlijk it off.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.



Zodra de schijf is uitgeschakeld u in staat zijn om de groef te zien aan de binnenkant achtergelaten door de handrem schoenen. Eigenlijk u probeerde te prise de schijf over de schoenen die zat in deze groef. U kunt hier zien op mijn oude schijf. Ik heb eigenlijk bedrogen en gespoten een hel van een veel WD40 te krijgen over de schoenen. Maar dan besteed leeftijden het reinigen van de WD40 uit de schoenen, wanneer u dont coz u wont veel van een handrem.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.



En dat is eigenlijk het, nu moet je het omgekeerde doen met de nieuwe schijf.

Als in dit stadium je wilt aan de achterzijde en remblokjes vervangen, aanbevolen, dan moet je duwen deze 2 pinnen uit de remklauw, hieronder weergegeven. Hit ze van de ene kant naar achteren te verwijderen, gebruik dan de tang of grip om hen uit te trekken van de andere kant. Dont al te haastig als theres een veerbelaste metalen clip die eronder zit. Zodra de pinnen zijn uit en de metalen clip is uit de manier waarop je kunt gewoon lift de remblokjes uit en zet de nieuwe inch Hoewel je wellicht de push zuiger nog verder terug voordat ze naar binnen Dan moet je de put metalen clip terug in plaats van de put de pinnen weer naar binnen De pennen gaan door ene kant van de remklauw, door de bovenste gat in het pad, over de metalen clip, door de bovenste gat van de andere pad en dan uiteindelijk via de andere kant van de remklauw.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.




Vergeleken met het veranderen van de schijven, de pads zijn een wandeling in het park.




1. Zorg ervoor dat u alle vloeistoffen uit de remmen schoon voordat ze weer op, met name uit de nieuwe schijven.

2. Vergeet niet aan te scherpen de kleine kogge zodat uw handrem werkt weer. Gewoon een tip, maar wilt u misschien uw handrem zetten op een paar klikken voor het aandraaien van de tandwielen. Op die manier wanneer u cant zet ze meer je weet dat ze in lijn met uw handrem op de ON positie.

3. Vergeet niet om terug te zetten de kleine philips schroef op de schijven.

4. Vergeet niet, moet u de zuiger terug te duwen op de remklauw om het te krijgen over de schijf. Een G-klem is erg handig hier.

5. En voor degenen die dont weet het, dit is een diepe gecompenseerd moersleutel naast een normale sleutel.

Deze afbeelding is aangepast. Klik op deze balk om de volledige afbeelding. Het originele beeld is sized 800x600.
W4SIM01 is offline  Report Post