N i t r o ~ ClanServer`


82.94.241.146:28000

0 / 30(32)
g_gametype : sd
gamename : main
mapname : mp_dawnville
protocol : 1
pswrd : 0
shortversion : 1.1
sv_allowanoymous : 0
sv_flootprotect : 1
sv_maxping : 1000
sv_maxrate : 25000
sv_maxclients : 32
sv_minping : 0
sv_privateclients : 2
sv_pure : 0


N i t r o ~ WarServer`



82.94.241.146:29000

0 / 30
g_gametype : tdm
gamename : main
mapname : mp_dawnville
protocol : 1
pswrd : 0
shortversion : 1.5
sv_allowanoymous : 0
sv_flootprotect : 1
sv_maxping : 1000
sv_maxrate : 25000
sv_maxclients : 30
sv_minping : 10
sv_privateclients : 0
sv_pure : 0


Clan Support :

Thomas - Admin

Tom - Clanleider

Hosting Support :

Gamehosting-Aw-hosting.nl
Gamehosting-Beneluxgaming.com



Banned ip's :

82.145.146.23
82.153.16.233

 

Cod 1.1 Cheaters :

No list

N i t r o ~ Welkom

Welkom op de clansite van http://www.nitro-clan.6x.to/
Van harte op onze clansite hier is van alles te vinden over wat wij doen en de resultaten.
Ten eerste wat informatie over onze clan.
Onze clan is opgestart in 2006.
Het bleek na een week dat het een groot succes was geworden.
Dit succes hebben we totaal te bedanken door :
- http://www.aw-hosting.nl/ - http://www.beneluxgaming.com/

Wat informatie over Callofduty :

Betekenis
CoD staat voor "Call of Duty" een spel die uitgekomen is in de herfst van 2003.

De makers
Het spel is gemaakt en gecreëerd door Infinity Ward (IW) een nieuw gevormde studio waarvan 22 ex werknemers zijn van een studio die Medal of Honor Allied Assault hebben ontwikkeld.

Deze 22 Mensen hebben 2015 Studio verlaten en zich aangesloten bij IW. Call of Duty word dus geproduceerd door IW en gepubliceerd door Activision. Onder leiding van Vince Zampella (de Producer) Vince Zampella was ook de producer van Medal of Honor: Allied Assault.

Het spel
In "Call of Duty" zal je door 4 Campagnes spelen en 24 missies, Je vecht mee met de Britten, Amerikanen en Russen. Zo vecht je bij de Amerikanen als een Paratroeper die op D-day word gedropt, bij de Britten als Gliderman, de russen als infanterie, tussen deze missies kom je ook andere Troepen tegen zoals SAS(Special Air Service) deze mannen zijn getraind om zware sabotage uit te voeren achter vijandelijke linies, Het spel speelt zich dus af in de Tweede Wereldoorlog van 1940 - 1945.

Het idee
Het idee van "Call of Duty" was een WOII first person shooter maken, waar je zoveel mogelijk met je team en je kameraden samen moet werken. IW's idee was dus eigenlijk om een WOII game te maken die je echt in WOII neerzet en geen onrealistisch flut spelletje waarbij je na 10 keer schieten nog niet dood bent, de bewegingen op het slagveld zullen ook heel realistisch zijn zo ren je tussen vliegende kogels door waarbij er word geschreeuwd dat je je hoofd laag moet houden, soldaten die elkaar naar veiligheid slepen en weg duiken voor granaten, "Call of Duty" zal je een echt WOII gevecht ervaring geven die je nooit meer vergeet. In "Call of Duty" kan je ook kleine cutscenes tegen komen die de band/verhouding tussen je team weergeeft om te laten zien dat je als een team moet werken.

Posities
Enkele features van "Call of Duty" zijn Iron sights (Hiermee kan je vanuit schouderhoogte op je tegenstanders schieten,door deze feature is het schieten net iets beter) en Prone Position (Hiermee kun je dekking zoeken door op de grond te gaan liggen of kruipen). Deze features zijn voor veel mensen nieuw.

AI
Je kameraden worden bestuurd door de computer (AI). Ze denken dus eigenlijk zelf wat er moet gebeuren en reageren dan ook zo op een gevecht situatie, zo geven ze je bijvoorbeeld dekking zodat jij kan door rukken naar een beter positie ook zit er een nieuw licht en animatie systeem in dit maakt levels/maps mooier, en je krijgt hele realistische Animaties, bijvoorbeeld de manier waarop een personage zich voortbeweegt zal nu echt ingesteld zijn op de situatie waarin diegene zich bevind als het een gevecht situatie is zal hij meer bukkend lopen/rennen sta je bij een rustig stukje in een map bijvoorbeeld een missie te plannen dan zullen ze zich ook kalmer gedragen.

Cheaten
Cheaten in de multiplayer is bijna onmogelijk als we IW moeten geloven. De multiplayer kent ook punkbuster voor anti cheat. In de singleplayer kan je zoals in ieder spel wel gebruik maken van cheats.

Game Engine
De Call of Duty Game Engine is een voor 80% gemodificeerde Quake III Engine, omdat hij al voor 80% veranderd is is het eigenlijk een geheel nieuwe Game Engine geworden.

Er zullen nu nieuwe features inzitten die er vooreen niet in zaten door deze features word de game compleet en krijgen we dus een mooi realistisch goed spel, met goede graphics, etc..

Overzicht:
- Een nieuwe T&L Renderings systeem die rond de 200.000 Polygonen aankan.
- Pixel en Vertex Shaders worden gesupport.
- Een nieuw krachtig script systeem.
- Een Voertuigen Systeem.
- Nieuwe Belichting Effecten & Tools
- Een Geavenceerd AI&Pathfinding Systeem met de naam: Conduit, die ervoor zorgt dat je met AI over hekken, door ruiten kan kruipen & dekking en verdediging van deuren en de kennis hoe dekkingsvuur werkt.
- Een nieuwe skelet animatie met de naam: Ares

Modificaties
Infinity Ward heeft bekend gemaakt dat ze de community supporten met een Officiele SKD voor alle modders onder ons, met de SKD kan je als je een beetje kennis ervan hebt gemakkelijk Modificaties voor Call of Duty maken.