Curriculum Vitae

 

Persoonlijke gegevens:

Naam : Oulad Moussa

Voornaam : Fatin

Adres : David Humehof 2 ²hoog

Woonplaats : Amsterdam 1064 XB

Geboortedatum : 28-04-1990

Geboorteplaats : Tetouán

Geslacht : Vrouw

Nationaliteit : Nederlandse

Burgerlijke staat : Ongehuwd

Telefoon : 06-81 01 35 78

E-mail adres : F.ouladmoussa@live.nl

Rijbewijs : B

Opleidingen:

2010-2011 HVA te Amsterdam SJD- Sociaal Juridische Dienstverlening Vakken: privaatrecht,huurrecht ,arbeidsrecht, methodisch handelen, indiceren ,gedrag en samenleving, juridische vaardigheden,meesterlijk, schrijven, actief luisteren, omgaan met diversiteit, rapporteren,adviseren. 2008 - 2009 HVA te Amsterdam MER- Management, Economie en Recht Vakken: Projectmanagement,bedrijfseconomie, Organisatiekunde, Recht, Engels, Commerciële Economie,Management en Organisatie ,Fiscale economie. 2002-2008 Comeniuslyceum te Amsterdam HAVO -Diploma: Ja

Werkervaring

03/2011 -05/2011 Bedrijf:MAAS International Functie: Automaten-Operator

Werkzaamheden: Het oplossen van storingen van snoep of koffie automaten in een bepaalde regio en de reguliere bijvullingen en administratie bijhouden.

09/2009-03/2011 Bedrijf: XL uitzendbureau Functie: divers

Werkzaamheden: De functies waren zeer uiteenlopend en verschilden van 1 dag werken tot een tijdelijke langere periode. De functies vallen onder andere in de volgende branches; Horeca, Administratief, Promotie/sales, Facilitaire diensten.

06/2010- 09/2010 Bedrijf: Albert Heijn Functie: Delicatessen/brood afdeling medewerker.

Werkzaamheden: De functie bestond uit het bereiden, snijden en verpakken van diverse vers producten zoals brood croissants enz. Bij de delicatessen ging het om snijden en verpakken van diverse vleeswaren en kaas producten.

05/2009-09/2009 Bedrijf: Synovate Functie: Interview-medewerker

Werkzaamheden: Als interview medewerker moest ik interviews afleggen voor verschillende marktsonderzoeken. Sommige mensen hebben aangegeven mee te willen doen en anderen moesten voor het eerst benaderd worden.

09/2008 -04/2009 Bedrijf: Gemeente Amsterdam Afdeling Dienst Onderzoek en Statistiek Functie: Telefonisch Medewerker

Werkzaamheden: Contact opnemen met geregistreerde klanten uit het database. Met de klanten hield ik een gesprek waaronder ik een interview kon afleggen en of een vervolgafspraak kon plannen. Het interview ging meestal over actuele maatschappelijke kwesties. Zoals veiligheid, racisme, onderwijs, werk en economie. Kortom alles waarmee we in contact komen in deze samenleving.

02/2008 -07/2008 Bedrijf: Postcodeloterij Functie: Administratief Medewerker (Data-Entry)

Werkzaamheden: Het behandelen van ingezonden brieven met vragen of klachten. Het verzoek van de klant zo snel mogelijk verwerken. Nieuwe klanten registreren of afmelden. Aangegeven lotenabonnementen stopzetten. Klanten aanmelden voor nieuwsbrief of afmelden.

02/2007 – 07/2007 Bedrijf: The Fundraising Company Functie: Sales/Administratief Medewerker

Werkzaamheden: Ik begon als Fondsenwerver voor o.a. Wereld Kanker Onderzoek, KWF Kankerbestrijding en Aids Fonds voor het bedrijf The Fundraising Company. Verder ben ik doorgestroomd naar het administratieve gedeelte en dat bestond onder andere uit het registreren van nieuwe klanten en afhandelen van inkomende klachten.

06/2006 – 09/2006 Bedrijf: Mycall Call Center Functie: Sales Medewerker

Werkzaamheden: Telefonische verkoop. Ik heb als Sales-medewerker gefunctioneerd. Mijn taken waren het opbellen van geregistreerde klanten met daarbij als doel een product te verkopen aan de klant. Verder bestonden de werkzaamheden uit het afhandelen van de call en het bijhouden van verkochte producten. We verkochten onder andere kranten, hotelbonnen en energie abonnementen.

Vaardigheden:

Competenties : Flexibel, klantgericht, zelfstandig, leergierig verantwoordelijk.

Computerkennis : Windows, Microsoft Office, SAP, Lotus, Oracle.

Hobby’s & Sport : Tennis, zwemmen, muziek en lezen.

Talenkennis : Nederlands - uitstekend/Engels - goed/Frans - redelijk

 

 

Home