Kerntaak 2: Beheren van
informatiesystemen.
BPV-
COMPETENTIETABEL
ICT
beheerder (zie bijlage I voor een
voorbeeld van een uitgewerkte
BPV-competentietabel) |
|
naam bedrijf: Tedas
plaats bedrijf:
Ankara
naam praktijkopleider: Dhr.
Cetin |
naam
leerling: BerCin
leerling
nummer: 90286005
|
|
BPV-periode: 29 aug 2005 / 27
jan 2006 |
naam
BPV-docent school: Van de Berg |
|
Tijdens
BPV2 ligt de voorkeur bij het ontwikkelen van de competenties
behorende bij Kerntaak 1 en 2.
Uiteraard
is het ook mogelijk om vanuit de specifieke kwaliteiten en
mogelijkheden van het bedrijf
competenties
van Kerntaak 3 te
ontwikkelen. |
|
Zie
ook het portfolio voor de stand van zaken bij
het
aanvullend onderwijs zoals:
ECDL,
Visio, VBA, A+, Duits en Engels. |
Bewijzen
aantoonbaar uitgevoerd in BPV
opnemen
in portfolio.
|
|
Aankruisen |
|
Wat
heb
ik
op school gedaan |
Wat
kan ik in het bedrijf oefenen(POP) |
Tijdens
BPV 2 |
|
Competentiegebied
|
Competentie
in toetsbare omschrijving in de context van Kerntaak
2
(zie
voor volledige beschrijving bijlage H) |
|
A |
B |
F |
F |
F |
F |
F |
F |
Z |
|
|
Vakmatig
en methodisch |
1. afhandelen
storingen |
|
X |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
2. preventief
beheren |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. opstellen
procedures |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. gevolgen innovaties
inschatten |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bestuurlijk-organisatorisch
en strategisch |
5. projectmatig
werken |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. toetsen
opdrachten |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. planmatig
werken |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.
instrueren |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sociaal-communicatief
en cultureel-normatief |
9. communiceren mondeling NL
-EN -TR |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. communiceren schriftelijk NL
-EN - TR |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.
samenwerken |
X |
X |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
11.
adviseren en motiveren |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.
dienstbaar opstellen |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leer-
en vormgeving |
13.
bepalen eigen werkzaamheden |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.
nieuwe ontwikkelingen volgen |
|
X |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
14.
nieuwe ontwikkelingen toepassen |
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|