Werkgevers
Cursus Webpage designer
 
Mijn werkgevers
 
De oude DEIM werkplaats.
Home
 

Mijn eerste werkgever was de DEIM Delftse Electrische Installatie Maatschappij.Ik heb daar een leerzame en leuke tijd gehad tot mijn diensttijd. Ik was voor de dienstplicht ingedeeld bij de landmacht en was net gezakt voor m'n electromonteur-examen. Uitstel was niet meer mogelijk en heb toen voor vier jaar getekend als technisch specialist. In september 1969 moest ik me melden in de Ernst Casimir kazerne te Roermond.Na m'n diensttijd ben ik nog een half jaartje bij de DEIM gaan werken. Daarna bij de Rontgen Technische dienst gaan werken.

Alewijnse In de tijd bij de DEIM had ik een klus op vliegveld Ypenburg samen met collega Rinus Vis en het was daar leuk werken en heb een vrije sollicitatie gedaan maar er was toen geen vakature. Als er een functie vrij kwam zouden ze weer contact zoeken. Na een half jaar ben ik bij de RTD gaan werken als diesel-agregaat monteur chauffeur. Alewijnse is het bedrijf dat uiteindelijk de DEIM heeft overgenomen
25e afdeling LTLUA Ik heb m'n basis- en chauffeur 3 tonner opleiding in Roermond bij de Infanterie gehad en na een half jaar overgeplaatst naar de Genie in Margriet kazerne te Wezup waar de opleiding benzine aggregaten werd gegeven, na 4 maanden weer overgeplaatst naar de Lunetten kazerne in Vught voor de diesel aggregaten opleiding, na een paar maanden uiteindelijk naar de "parate-hap" en werd ik bij de 25e Afdeling Lichte Luchtdoel Artillerie ingedeeld.In tegenstelling tot vele verhalen heb ik een erg leuke tijd gehad.
RTD Zoals boven beschreven ben ik uiteindelijk bij de Rontgen Technische dienst gaan werken als specialist diesel-aggregaten. Ik had in dienst m'n Electro technisch Installateurs diploma gehaald en ook mijn benzine/diesel agregaat diploma, ook had ik m'n groot rijbewijs in dienst gehaald, na een jaartje ben ik bij de technische dienst gaan werken in het onderhoud van rontgen apparatuur, hiervoor moest ik weer naar school voor de opleiding electronicus en daarna voor de opleiding micro computers en processors PLC besturingen. Deze opleidingen met een diploma afgerond. Na een jaartje kreeg ik ook de ontwikkelautomaten erbij en was toen bijna altijd onderweg voor reparaties e.d. Dat was ik snel zat maar er lag een brief thuis of ik op Vliegveld Valkenburg zou willen werken.
Schiphol-group Na de DGW&T tijd kwam ik bij de Schiphol-Group te werken

VCC Schiphol

Nu werk ik wel bij de Schiphol-Group, maar ben gedetacheerd bij het VCC Schiphol